2009. július 1., szerda

Az elmúlt napok mozgalmasak voltak. Múlt héten, csütörtökön a felhőszakadásban beáztunk. A kémény mellett hiányzott egy cserép, valamikor eltörhetett és lefújta a szél.
Pénteken sikerült megcsináltatnom.
Alig, hogy a javítással elkészültek, már jött az újabb vihar, ez már kevesebb vizet hozott, de sokkal több villámlással járt.
Az egyik villám hangja olyan volt mintha itt csapott volna be.
A hang olyan volt mintha nagyon magasról egy tábla vaslemezt ejtettek volna le.
Körülnéztem, de nem láttam nyomát.
Aztán jöttek a gondok a hordozható telefon, TV adapter, Internet modem, kamera rendszer mind meghalt.
Szerencsére mára a kamera rendszeren kívül a többit sikerült megcsináltatnom.
Mivel az utcában sokan ugyan így jártak ezért a megnyugodtam, hogy a villanyvezetékbe csapott az villám.
De azért nézelődtem tovább egyszer csak megláttam a szomszédom kéményét.
A kémény fedőlap betonból készült és betonból van rajta két ív mely arra hívatott, hogy a kéménybe ne essen be az eső.
Hát ez a beton rész ripityára törött és repedések vannak rajta, melyek ki vannak nyílva, mint a tubarózsa. A villám hő hatása ezek szerint olyan nagy volt, hogy a beton is megolvadt.
Szóval az ember érzései nem csalnak, mert amikor a csattanást hallottam akkor már tudtam, hogy hozzánk csapott a villám.
Belegondolva a dolgokba még szerencsésen megúsztuk, mert a ház le is éghetett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése