2009. május 7., csütörtök

ötlet az aranyozásra

A héten vásároltam egy-két üveget. /Fekete irizáló, Aventurin, Zöld és Narancssárga üvegeket./
Most leszabtam és lecsiszoltam öket.4 különböző formát készítettem. Miután elkészültek az aventurin kivételével GG-1010 aranyfestékkel ráírtam a monogramom. Az irizáló üvegeknél a hátoldalra. A felirat az irizáló üvegeknél az irizált felületen nem látszik, az aventurin üvegeknél pedig az érdesség miatt tollal nem lehet felírni.
A hátoldalra festett, vagy írt felírat, ugyan úgy beég, mint ha a formával nem érintkező felületen lenne. Erre úgy jöttem rá, hogy elmataszoltam egy üveget és kiégetés után a hátoldalon is rendesen beégett az arany festék.
Most várok egy két napot, hogy az arany beszáradjon és utána fogom elkezdeni a rogyasztást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése