2009. augusztus 12., szerda

Elveszett a cicám


Tavaly szeptemberben a teraszról meghallottam, hogy a kertbe egy macska sír.
Lementem, először nem találtam. Mikor jövök, el az egyik bokor alól elkezd követni egy kis pamacs. A lábai szétcsúszkáltak oldalra még olyan kicsi volt. Feljött velem a lakásba.
Napközben többször visszavittem oda ahol találtam, hátha az Anyja előkerül.
De nem volt szerencsém, így nálunk maradt.
Enni való volt, úgy kellett etetni, hogy a macska tejet szemcseppentővel cseppentettük a szájába. Ha tehette, míg ki nem nőtte a cipőmbe költözött és ott aludt.
Most már eltelt, majdnem egy év és a szerelem mindig tartott. Reggel addig nem ment, sehova míg 10percig nem simogattam. Ha később keltem és Ö már ki volt engedve az ajtóban várt. Ha délután lefeküdtem aludni, akkor Ö az ajtó előtt aludt.
Most megszakad a szívem, mert két napja elveszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése